اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

من آرزو دارم در دانشگاه خلیفه در رشته علوم داده تحصیل کنم

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دانش آموز مدرسه تساهل در ابوظبی، عمر محمود، فلسطینی، اول دبیرستان، مسیر آموزش عمومی ویژه، تأیید کرد که آرزوی ادامه پیشرفت و موفقیت و تحصیل علم داده در دانشگاه خلیفه، دانشگاه امارات، یا دانشگاه ابوظبی، جایی که وی برای بورسیه تحصیلی در دانشگاه ابوظبی درخواست کرد.

وی گفت: من در امارات به دنیا آمدم و تا کلاس هشتم به دلیل شرایط خانوادگی، من و خواهر دوقلویم از کلاس نهم به مدارس مدارا رفتیم درس می خواند و توقع داشت که خداوند من را ناامید نکند و رتبه ای را در بین ده نفر برتر دبیرستان کسب کنم.

ورد از خداوند متعال و سپس والدین و مربیان خود که با پیگیری مستمر و ایجاد انگیزه مستمر در جهت فراهم نمودن فضای موفقیت و تعالی کوشیدند، در خصوص اهمیت تلاش و توکل که خداوند متعال این تلاش و کار ایشان را ناامید نخواهد کرد سپاسگزاری نمود. ضایع نخواهد شد، چیزی که قبلاً به دست آمده است.

وی افزود: به همه دانش‌آموزان توصیه می‌کنم از روز اول روی تدوین برنامه مطالعاتی کار کنند و دروس را از نزدیک دنبال کنند که این مهم‌ترین نکته در موفقیت و درک است و آنها را به خوبی برای آزمون‌ها آماده می‌کند. و خواهرش با هم درس می‌خواندند و همدیگر را تشویق می‌کردند تا در رشته‌های مهندسی و پزشکی تحصیل کنند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا